22 Nisan 2013 Pazartesi
ÜDY Belgesi
O Rota 1 hırladı trafikte ne istediğini bulundu.
Fehlig tezi tıkanıklık yerel yol var şaşırtıcı derecede uzun bir geçmişi inceler ve onun danışmanı umut ülke çapında trafik mühendisleri bir daha göz isteyecektir yenilikçi bir çözüm geliştirir.
Üniversitenin Toplum Temelli Öğrenme Girişimi ile çalışırken, Route 1 olan ilgisi geçen yaz başlayan, o Stonybrook Millstone Havza Birliği, yerel bir çevre savunma grubu ile staj yaptı. O yolun tarihi araştırma istendi "bu yüzden biz bugün nerede var nasıl bir resim alabilir."
Bir paralı yol olarak kökeni geri dönecek olursak, Trenton-New Brunswick Turnpike, the1800s, o yolun 1812 Savaşı gibi erken gezginler için tırmandığı bir kaynak olduğunu gördüm. "Iki gün sürdü bile insanlar yol bypass olur," dedi.
ÜDY Belgesi, ulaşım sistemleri çalışmalar yöneylem araştırması ve finans mühendisliği profesörü ile çalışma, Fehlig bu kalıcı bir model kırılmasına neden olabilir çözüm aramaya karar verdi.
Standart yaklaşım yol genişletmek için, o bu araştırma bu "arz yönlü" taktik genellikle daha sürücüleri teşvik ederek sorunu daha da ağırlaştırmaktadır göstermiştir kaydetti. Nasıl insanlar yol kullanımı geri kesmek için motive etmek: Fehlig talep tarafında bakmaya karar verdi.
O sürücülerin şu anda trafik hacmine göre değişen bir otoyol için bir ifade şerit girebileceğiniz bir son zamanlarda önerilen fikir okudu. Yol tıkanmasına başlarsa trafik abates kadar, geçiş ücretleri yükselir. Dinamik değişken tolling denilen fikir,, California bir yolda test ediliyor,
ÜDY Belgesi söyledi.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder