22 Nisan 2013 Pazartesi

SRC Belgesi

Birkaç şey modern, verimli bir ulaşım sistemi daha New Jersey yaşam kalitesini daha önemlidir. Onsuz, ekonomi boğulup. Onsuz noktadan alma sıradan Yeni Jerseyans 'günlük deneyimi bir çalışmaya B noktasına, alışveriş ve sosyalleşme bir zaman israf, kirlilik üreten çile olabilir. Yaşamak için iyi bir yer olmaya devam etmek için bu devlet için, karayolları ve güvenli ve tren ve, erişilebilir rahat, güvenilir ve uygun programları çalıştırmak olan otobüs ile birlikte, kendilerine dayatılan trafik yükleri için yeterli köprü ihtiyacı var. New Jersey şimdi böyle bir sistem yoktur. Bunun nedeni alır kadar basittir: para eksikliği. Bizim ulaşım planlamacıları arasında know-how hiçbir sıkıntısı yok. Kaynakları ne yok vardır. Uzun yıllar boyunca, Devlet House bizim politikacıların ucuz ulaşım yapmak için yerleşmiş. Için oldukça tercih daha yollar ve toplu taşıma için ödünç İdareleri ödeme-as-you go, eski borç emekli yerine yeni projeler finansman gerekliliği ile karşı karşıya Ulaştırma Fonu bıraktı bir politika. Eski Valisi Whitman zaman - Christie Anti-Vergi Whitman kendini - ülkenin en düşük devlet benzin vergi birinde mütevazı bir artış istedi, Yasama bile dikkate reddetti. Onu duyu kurtarma, Gov Whitman sonra tollbooth ihlal varsayımsal bir ordu uygulanan para cezaları ile dikkat alınacak fatura ile, ücret New Jersey ücretsiz için SRC Belgesi trafik-hızlandırma programı getirmek için bir cockamamie düzeni kapalı imzaladı. Bu bombaladı. Içinde gelinin bu mutlu haşlanmış babası daha o bunun için ödeme nasıl daha fazla fikir - Geçen yıl, vali için Cumhuriyetçi aday dokuz ay içinde o Garden State Parkway bakım ve inşaat için ödeme gişelerinden son söz verdi kredi şirket reklam o düğün finanse etmek için gidiyor biliyor. Aday aslında daha uzun bir süre de olsa, o da, Parkway ücretsiz olacağını umut verici içine rakibi korkuttu. (Bu günlerde bu sözü hakkında rakip, mevcut Valisi SRC Belgesi, gelen çok duymuyorum.) New Jersey bu birlikte gider olarak devletin faturaları için ödediği takdirde dolar çok uzağa gitmek iyi bir ulaşım sistemi maliyetleri para olduğunu ve kabul etmek gerekiyor noktada. Geçen 1 Nisan bir on yıl içinde ilk ücret zammı ücretleri yüzde 10 büyüdü zaman NJ Transit küçük bir ölçüde yüz gerçeklik yaptı. Banliyö ajansı de tekrar ücretleri artırmak gerekebilir. Ve New Jersey kongre heyeti, devletin federal hükümetin ulaşım yardım yardım ediyor üst düzeye çıkarmak için toplayabilecek tüm siyasi nüfuz kullanmak gerektiğini söylemeye gerek yok. Ülkenin en kentsel devlet olarak, New Jersey ABD otoyol ve toplu taşıma yardım adil bir iddia vardır. Ama New Jersey de 10.5 sent bir galon az 47 diğer devletlerin daha düşük olan benzin vergi, bir zam ile Ulaştırma Fonu doldurmak kesinlikle önemlidir. Giderek, her iki partinin milletvekilleri aynı şeyi söylüyor. Gov McGreevey, geleneğine sadık, bu tür konuşma uzak shied vardır, ancak, onun ulaşım komiser, SRC Belgesi, biz bu projeleri finanse etmek için bir yol bulur bir plan ile gelmelidir "olduğunu milletvekillerine hitaben yaptığı konuşmada, ve ben her şeyi düşünüyorum gözden geçirilmelidir. " New Jersey Politikası Perspektif, bir Trenton kar amacı gütmeyen araştırma grubu, 450.000.000 $ bir yıl üretmek ve hala ucuz burada Pennsylvania, New York ya da Connecticut daha gaz bir galon bırakacaktı 20.5 sent gaz vergi artış, çağrısında bulundu. Detaylı bir çalışma ile desteklenen önerisini, masada olduğunu ve bu inceleme için mükemmel bir başlangıç ​​noktası sunacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder