22 Nisan 2013 Pazartesi

ODY Belgesi

Yani Princeton alan ve devlet etrafında diğer yoğun olmayan ücretli karayollarında Route 1 koridor kullanan birçok diğer sürücülerin, Fehlig, bir Princeton Üniversitesi'nde mühendislik öğrencisi diyor olacaktır. Onun üst düzey tezi - Bölgede Rota 1 tıkanıklık - gişelerinden heybetli ya, o iddia, sadece daha fazla trafik çekmek yeni şerit veya yol eklemeden trafik akışını kolaylaştırmak için uygun bir yol olarak izin-erişilebilir ekspres şeritleri tayin önermektedir. Fehlig önerdiği çözümü altında, devlet ekspres şeritli bir miktar taşıma ücretsiz izin belirli karayolları boyunca her hafta kredi sürücülerin tahsis edecek. Sürücüler sonra, ticaret satın almak ve Internet veya özel bir ağ sistemi ile açık pazarda izin satmak için izin verilecek, ODY Belgesi söyledi. Örneğin, kendi Rota kullanmak için belirli bir günde 1 kredi planı yok sürücülerin satmak olabilir veya başka bir yerde eyaletinde bir karayolu üzerinde şerit ifade erişim izni krediler için takas. "Sizin için ticaret konum tüm ifade şeritte sürücü hakkıdır," banliyö Atlanta trafik sıkışıklığı ortasında büyüdü Fehlig dedi. Ticarete konu olan izinlerin Benzer bir sistem ticari güç tesislerinden kaynaklanan hava kirliliğinin sınırlamak için kullanılan ve Fehlig tezi için bir temel olarak hizmet edilmiştir. ODY Belgesi , ulaşım sistemleri çalışmalar ve Rota 1 konuda Fehlig ile çalıştı yöneylem araştırması ve finansal mühendislik Princeton profesörü, onun önerisi trafik sıkışıklığı bu yararları daha fazla çalışma için benzersiz bir çözüm sunuyor diyor. "Bu yaklaşımı son derece ileri görüşlü olan," Kornhauser geleneksel gişelerinden aksine, Fehlig önerisi onlar kullanılmayan izinler için para kazanmak için bir şans vererek düşük gelirli sürücülerin ayrımcılık riskini ortadan kaldırır, bu kaydetti. Trafik kontrol sistemi Fehlig devlet günün karayolu ve zaman tarafından verilen izin sayısının kapağı çünkü ifade şerit sürekli trafik hareketi sağlayacak öngörülüyor, dedi. Ne Ulaşım ne de Delaware Valley Bölge Planlama Kurumu Merkez Jersey Ulaştırma Forumu devlet Bölümü Fehlig tezi gözden geçirmek için bir şans olmuştur. Ama DOT ve Merkez Jersey Ulaştırma Forumu her ikisi için de yetkilileri, bunu yapmak için istekli olacağını söyledi. "Diye fikirler incelenmesi olan ilgi ise, o bize onu araştırma göndermelidir, ve kim bilir? Bir sonraki harika bir fikir yatıyor asla bilemezsiniz," ODY Belgesi , DOT için bir sözcüsü söyledi. Kornhauser, kendi adına, Fehlig önerisi ulaşım toplum içinde "Bir çok tartışma uyandırmak" tahmin ediyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder