24 Eylül 2012 Pazartesi

yönetim panelli web tasarım

yönetim panelli web tasarım Bizim güç sistemleri her katmanında kapsamlı hata toleransı ve esnekliği mevcuttur. yönetim panelli web tasarım Gelen servis bünyesindeki trafo özel bir yeraltı yönlendirilir. Güç kalitesi izler ve otomatik olarak gerekli oldukları olay bizim acil durum jeneratörleri aktarır bizim otomatik aktarma anahtarı Bu sistem yolları. Her tesis aynı zamanda bizim sunucularına güç kesintisiz hizmet ve yükseltmeleri için izin yedek pili dolapları ve tam bakım bypass kabinleri içeren, bir veya daha fazla kesintisiz Güç Kaynakları (UPS) ile korunmaktadır. Liebert Hassas güç dağıtım üniteleri veri merkezi ekipmanları temiz tutarlı güç sağlanması, raflara nihai güç dönüşümü ve dağıtımını yapmak.yönetim panelli web tasarım Her tesisin yakıt ikmali gerektiren önce özerk çalışma zamanı 24 saat içindeki featuring bekleme bekleyen birden acil durum jeneratörleri vardır. yönetim panelli web tasarım Her jeneratör onlar gerekli olan olay hazır olmasını sağlamak için en az haftada bir kez çalıştırmak testidir.yönetim panelli web tasarım Jeneratör güç aktarma anahtarı tarafından bir şebeke arızası durumunda otomatik olarak devreye girer.yönetim panelli web tasarım Veri merkezi yük kapasitesi en az 15 dakika ile UPS birimleri tarafından yapılmaktadır, ancak bu jeneratör bir elektrik kesintisi 10 saniye içinde hızlandırmak için aktif ve olduğu gibi gerekli değildir.yönetim panelli web tasarım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder