18 Eylül 2012 Salı

fatih web tasarım firması

Hiç fatih web tasarım firması sinir bozucu olabileceğini düşündünüz mü? Geldiğinde, fatih web tasarım firması sitesi tasarımı konusunda onları tekrar ziyaret etmek istemediğiniz sürece ne ziyaretçiler en çok nefret ettiğim bir zorunluluktur bilerek. Bu makalede, size fatih web tasarım firması dışlamak gerektiği anlatılmaktadır. Eğer rahatsız edici bir fatih web tasarım firması sitesi biliyorsanız, onun fatih web tasarım firması master Bu makaleyi göndermek için çekinmeyin.

Birkaç hafta önce bana onun geliştirdiği fatih web tasarım firması birini kontrol etmek isteyen bir meslektaşım bir e-posta aldım. O bir fatih web tasarım firması tasarımcısı ve müvekkilinin bir güzel çekici flaş başlığı istedim. Flaş başlığı harikaydı. Hiç bunu kaçırmamalısınız. Ses efektleri sadece sağ atmosfer yarattı Bazı güzel grafik elemanları uçan. Her zaman üstbilgi yeniden fatih web tasarım firması tıkladım Ancak, fatih web tasarım firması keşfetmeye başladıktan sonra, başlık çok sinir bozucu oldu. Keyifli başlangıçta konsantrasyon rahatsız ve zor sayfada ne okumak için yapım, çok hızlı bir şekilde çok sinir bozucu oldu neler oldu.

"Can sıkıcı fatih web tasarım firması sitesi tasarımı" - O aramak için ne gibi oluşturmak için ilk değil. Birçok fatih web tasarım firması yöneticileri, özellikle yeni yöneticileri kendi fikirleri ile "aşık" tamamen ve bir şekilde kendi tasarımı ile denize gitmek eğilimindedir. O çekici bir başlık olması güzel, ama onunla saldırı ziyaretçinin aklına gerçekten gerekli mi? Benim düşünceme göre, kesinlikle değil!

fatih web tasarım firması masters bazen kendi fatih web tasarım firması sitesi tasarımı fatih web tasarım firması konuyu programcı değil, beceri düzeyi yansıtmalıdır ziyaretçinin bir mesaj göndermesi gerektiğini unutmayın.

Kişisel fatih web tasarım firması Sitesi Tasarımı Sıkıcı mı?

Şey .... Bu sinir bozucu o kadar da zor değil. Ancak, bazı yöneticileri rahatsız edici ziyaretçiler de diğerlerinden çok daha iyidir. Benim en iyi 5 listesini kontrol edin ve size ziyaretçilerinizin rahatsız edici olup olmadığını kendiniz karar verin.

Fon müziği - bir online internet radyo istasyonu işleten veya müzik CD'leri satan sürece, neden sürekli her sayfada arka planda bir midi / wav dosyası oynatmak?
Büyük yazı tipi boyutu - Bir özürlü insanlar için bir fatih web tasarım firması sitesi tasarımı yapıyorsanız o zaman doğru şeyi yapıyorsun, ama değilse o zaman bağırıyorlar. Birisi onlara bağırır zaman insanlar bunu sevmiyorum.
Küçük yazı tipi boyutu - duyulmasını istiyor musunuz? Normal bir tonda tutun, bağırmak yok ama makul bir cildinde "konuşmak".
Çakışan katmanları - Katmanlar kadar noktaya çok yararlı olabilir. Ama onlar ziyaretçinin karşısında rahatsız edici bir mesaj koymak için kullanıldığı zaman. Ziyaretçinin mesajları okumak için zorlamaya kalkmayın. Yerine kaba kuvvet ikna deneyin.
Popup pencere - pop-up pencereler artık araçlar üzerinde birçok eklenti tarafından bloke olsa bile, fatih web tasarım firması masterlar bunlara kullanmaya devam. Açılanları can sıkıcı kısmı biz aslında, çünkü bu anti kapat araçları önemli bilgiler özledim bazen. Eğer eski deyimi "Onu yenemezsin eğer, ona katılmak"? Pencereler açılır kullanmayın duymadım. fatih web tasarım firması üzerinde merkezi bir yerde önemli mesajlar koyun.


Büyük olasılıkla her birimizin kendi özel iyi beş listeleri vardır. Muhtemelen akılda daha birçok sinir bozucu tasarım vaka var. Peki, haklısın, liste çok uzun süre sonra olmasıdır. Ben sadece bu önemli konuya dikkatinizi getirmek için bazı olayları açıklamak istedim.

İçinizden bazıları muhtemelen bu satırları okuyan ve bazı diğerleri bir duygu bir deja-vu varken gülümsüyor. Bir fatih web tasarım firması master olarak yapmak istediğiniz son şey fatih web tasarım firması sitenizin içine çaba bir sürü koymak ve sonra ziyaretçi nefret olduğunu bulmak olduğunu kafanızda tutun. Bu zevk meselesi değil, bir partiye giderken hepimiz olmaya çalışın aynı kibar bir insan olmak hakkında daha fazla bulunuyor.

Bazı fatih web tasarım firması tasarımcıları ve fatih web tasarım firması yöneticileri için yararlı olabilecek bir kaç şey dikkat çekmek istedik. Seni bilmem, ama ben arkadaşım için bu makaleyi göndermek için gidiyorum, umarım o müvekkilinin :) göndereceğiz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder